PRAWA KLIENTA
Wykorzystaj swoje święte prawo do uczciwej i profesjonalnej obsługi oraz wiedzy i świadomości za co faktycznie płacisz!
Drodzy Państwo!
Pamiętajcie, że macie prawo do:
- Zażądania od Autoryzowanego Wykonawcy Certyfikatu Firmowego oraz okazania się przez fachowca wykonującego natrysk imiennym certyfikatem przeszkolenia w wykonywaniu tego typu prac, gwarantującego posiadanie profesjonalnej wiedzy technologicznej.
- Wglądu w kompletne Aprobaty Techniczne produktu wystawiane przez niezależne jednostki certyfikujące (np. I.T.B. – Instytut Techniki Budowlanej), dopuszczające danyprodukt do obrotu na rynku polskim, a w szczególności w ich części dotyczące klas palności i rodzaju piany.
- Wglądu w Atest PZH.
- Sprawdzenia zgodności pełnej nazwy handlowej oferowanego produktu z nazwą wpisaną do Aprobat i Atestów.
- Ustalenia poprawności etykiet na opakowaniach produktu w miejscu inwestycji.
- Zweryfikowania autentyczności produktu u producenta lub dystrybutora.
- Powiadomienia producenta lub dystrybutora o jakichkolwiek nieprawidłowościach.
- Zawarcia pisemnej umowy z Autoryzowanym Wykonawcą, potwierdzającej użycieoryginalnego produktu.
- Zgłoszenia producentowi lub dystrybutorowi faktu nieotrzymania od Wykonawcy w okresie dłuższym niż miesiąc po wykonaniu prac, wieloletniej gwarancji pisemnej na produkt, zawierającej specyfikację wykonanych prac oraz numery seryjne użytych opakowań.
- Wstrzymania lub odstąpienia od umowy z Wykonawcą w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niezgodności dokumentacyjnych lub materiałowych.
Bądź świadomy, co kupujesz.